Pokud jste neoddělali celý rok v zahraničí, nebo jste si neuplatnili všechny odpočty a benefity, tak s velkou pravděpodobností budete mít nárok na vrácení daní. Vrácení daní je určeno pro zaměstnance, brigádníky, kteří pracovali v zahraničí a chtějí požádat o vrácení daní. Specializujeme se hlavně na vrácení daní z Rakouska, Německa a Slovenska. Můžete si požádat o sociální dávky na Vaše děti přímo v Rakousku. Pracovali jste v České republice a chcete vrátit daně, které jste zaplatili. Vyplňte online formulář pro vrácení dani ze Slovenské republiky, Německa a Rakouska. Pomůžeme i s jinými zeměmi, kontaktujte nás přes Formulář nebo na +420 777 450 812 Vrácení daní z Rakouska, vrácení dani ze Slovenské republiky a Německa. Rádi vám pomůžeme is jinými zeměmi, stačí nás kontaktovat na +420 777 450 812

Musím podat daňové přiznání, když pracuji v zahraničí?

Musím podat daňové přiznání?

Na Slovensku daňový zákon jasně říká, že každý, kdo má trvalý pobyt v SR a dosáhne minimální příjem, tak musí podat daňové přiznání.
Avšak toto ustanovení se týká jen pro ty, co chodí do zahraničí za prací a rodinu a životní zájmy mají na Slovensku.
Jsou to například, hraji fotbal za vesnici, mám kulturně rekreační aktivity na Slovensku, myslím si, že tuto netřeba uvádět příklad.

Pracujete a žijete v zahraničí?

Druhou skupinou jsou lidé, kteří nejen v zahraničí pracují, ale také žijí a hlavně tam mají životní zájmy, jako například. Žijí se svým životním partnerem, děti chodí v zahraničí do školy, školky.

Mám tam své koníčky a kamarády a na Slovensko chodím tak dvakrát za rok, v letu na dovolenou a přes Vánoce?

V tomto případě jste rezidentem zahraničního státu a nejste povinen podávat daňové přiznání na Slovensku z příjmů ze zahraničí.

Toto je upraveno mezinárodní smlouvou o zamezení dvojího zdanění a je nadřazena slovenským zákonem, tak můžete být v pohodě.

Oznámení daňovému úřadu

Slovenský daňový úřad pravděpodobně neví o Vašem zahraničním životě a je dobré doručit daňovému úřadu oznámení o tom, že nejste rezidentem.

Pokud si neumíte poradit s daňovým přiznáním, můžete nás kontaktovat a rádi Vám pomůžeme.