Online zpracování a podání daňového přiznání

Daňové přiznání Česko

Pracovali jste v České republice a chcete vrátit daně, které jste zaplatili.
Online zpracování a podání daňového přiznání Česká republika.
Můžete si požádat o daňový bonus na Vaše děti a různé slevy na dani přímo v Česku.
V případě nejasností, nás neváhejte oslovit telefonicky, emailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Zpracujte si daňové přiznání v České republice za rok 2022 v online formuláři.
Vyplňte online formulář pro daňové přiznání, a v případě zájmu daňové přiznání odešleme za Vás na Český daňový úřad.

Elektronické Podání daňového přiznání

Zaměstnání v České republice

Pracovali jste letos v České republice?
Měli jste příjmy z více zaměstnání nebo brigád, kde Vám zaměstnavatel v Česku neudělal roční zúčtování a potřebujete podat daňové přiznání?
Jednoduché uplatnění daňového bonusu a jiných odpočitatelných položek.
Jste živnostníkem, advokátem, zprostředkovatelem (+ další) a potřebujete podat daňové přiznání?
Pronajímali jste byt, prodali jste nemovitost?
Příjmy z kapitálového majetku a virtuální měny

Daňové přiznání Vám umíme odeslat elektronicky na Finanční úřad.
Zkušenosti s více než 1000 vypracovaných daňových přiznání.

Vrácení daní z České republiky

Pro koho je určeno vrácení daní

Jde hlavně o zaměstnance, kteří pracovali v Česku a neoddělali celý rok a vzniká jim nárok na vrácení daně. Pokud jste pracovali u dvou a více zaměstnavatelů současně, tak s velkou pravděpodobností máte nárok na vrácení dani z Česka.

V některých případech Vás český daňový úřad vyzve k podání daňového přiznání, v takovém případě se můžete obrátit na nás.

S českým daňovým přiznáním se nemusíte trápit, všechny potřebné úkony vyřídíme za Vás a to úplně online. Při příjmu z České republiky byste měli obdržet od zaměstnavatele roční výkaz o Vašich příjmech.

Ide hlavne o zamestnancov, ktorí pracovali v Česku a neodrobili celý rok a vzniká im nárok na vrátenie dane.

Ak ste pracovali u dvoch a viacerých zamestnávateľov súčasne, tak s veľkou pravdepodobnosťou máte nárok na vrátenie dane z Česka. V niektorých prípadoch Vás český daňový úrad vyzve k podaniu daňového priznania, v takomto prípade sa môžete obrátiť na nás.

S českým daňovým priznaním sa nemusíte trápiť, všetky potrebné úkony vybavíme za Vás a to úplne online.

Pri príjme z Českej republiky by ste mali dostať od zamestnávateľa ročný výkaz o Vašich príjmoch.

Nemecký daňový úrad Vám vráti daň približne od 2-5 mesiacov od podania daňového priznania v Nemecku.

Vrácení dani ze Slovenské republiky, Rakouska, Německa

Vyberte si zemi pro vrácení dani

Slovensko Vrácení dani
Zpracování a elektronické podání daňového přiznání pro fyzické osoby Typ A a Typ B. Rychlé, jednoduché a pohodlné vypracování daňového přiznání z pohodlí domova. Přiznání si už jen vytisknete a odešlete na daňový úřad osobně, poštou, nebo jej podáme elektronicky za Vás na finanční úřad. Jednoduše nám odešlete všechny potřebné informace o daňovém přiznání přes online formulář nebo mailem. Daňová přiznání jsou vypracována skutečným účetním, na rozdíl od online aplikací, které Vám nedokážou poradit, nebo zkontrolovat správnost vyplněných údajů a zajistit korektní vypracování daňového přiznání.
Rakousko Vrácení dani
Měli jste příjem ze zaměstnání v Rakousku a potřebujete podat daňové přiznání Překročili jste příjem 11 000 a jste povinen podat daňové přiznání v Rakousku Rakouský Finanzamt Vás vyzval k podání daňového přiznání Vypracování a podání daňového přiznání z Rakouska online Daňové přiznání v Rakousku vše vyřídíte online V případě nejasností nás můžete kontaktovat telefonicky, rádi Vám poradíme Zkušenosti s více než 1000 vypracovaných daňových přiznání a to vše online Možnost o požádání rodinných přídavků na děti z Rakouska
Německo Vrácení dani
Měli jste příjem ze zaměstnání v Německu a potřebujete podat daňové přiznání. Jednoduché uplatnění rodinných přídavků na děti a jiných odpočitatelných položek jako například cestovní, náklady na bydlení nebo náklady na "home office". Německý Finanzamt Vás vyzval k podání daňového přiznání. Vypracování a podání daňového přiznání z Německa online. Daňové přiznání v Německu umíme odeslat za Vás a vše vyřídíte online. V případě nejasností nás můžete kontaktovat telefonicky, rádi Vám poradíme. Zkušenosti s více než 1000 vypracovaných daňových přiznání a to vše online. Možnost o požádání rodinných přídavků na děti z Německa.

Nejčastější dotazy

Co všechno potřebuji k vypracování daňového přiznání v České republice?

K vypracování daňového přiznání stačí vyplnit náš online formulář, kde krok za krokem odpovídáte na otázky a vyplňujete údaje o příjmu. Samozřejmě máte možnost nahrát údaje o příjmu.

V daňových přiznáních nejsem expert a mám obavy správně vyplnit formulář.

V takovém případě máte možnost nás kontaktovat telefonicky na +420 777 450 812, kde Vám bude vysvětlen přesný postup a zadání všech potřebných dokumentů. Výhodou je i bezplatná konzultace Vaší životní situace, kde Vám poradíme, jak nejlépe optimalizovat Vaše daně.

Jsem živnostník a potřebuji podat daňové přiznání v České republice elektronicky

Daňové přiznání podáme elektronicky, stačí když nás zmocníte ao vše se postaráme za Vás.

Zpracování a podání daňového přiznání

Všechna daňová přiznání vypracovávám osobně, kde využívám program finanční správy na kontrolu správnosti přiznání. Při zpracování více než 1000 daňových přiznání mám dostatečné zkušenosti zachytit nesrovnalosti, které mohou nastat při vyplňování formuláře, nebo odesílání potřebných informací k vypracování daňového přiznání.

Kromě toho Vám nabízím poradenství Vaší životní situace ohledně daní a daňového přiznání.

Náš blog

Aktuální novinky